Reklamace

Pokud shledáte na zakoupeném zboží vadu, kterou si přejete reklamovat, postupujte dle níže uvedených kroků, které musíte pro uskutečnění reklamace vykonat, abychom vám tento nepříjemný proces co nejvíce usnadnili a urychlili.


Klasická reklamace

  1. Vyplňte reklamační formulář
  2. Zboží, řádně zabalené, nám zašlete na adresu Salming ČR s.r.o., Areál ZŠ Hostivař, Kozinova 1000, 102 00 Praha 10 nebo doručte osobně do našeho značkového obchodu.
    *Balík neposílejte na dobírku, balíky na dobírku nepřebíráme.
  3. Společně se zbožím zašlete (přineste) i doklad o koupi (faktura, účtenka).
  4. Po obdržení zboží reklamace vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději však do 30 kalendářních dnů.

Reklamace dodávky zboží

Neúplná nebo neodpovídající zásilka

V případě, že zjistíte že zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá tomu, co jste si objednali, kontaktujte nás, prosím, na e-mail store@salmingstore.cz nebo na tel. čísle 222 999 925. Chybu se budeme snažit co nejrychleji napravit.

Poškozená zásilka nebo poškozené zboží v zásilce

Při přebírání zásilky od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte jestli není porušená. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat přímo přepravce, který vám zboží dovezl. Zároveň kontaktujte i nás, pokusíme se vám co nejvíce situaci ulehčit, případně vyřešit.

  • Českou poštou - poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
  • GEISEM - poškození oznamte telefonicky do 3 pracovních dnů na tel. 951 277 777

Reklamaci zboží však též můžete zaslat na e-mail store@salming.cz nebo přiložit vytištěný reklamační formulář k reklamovanému zboží. Adresa pro zaslání reklamovaného zboží je stejná - Salming ČR s.r.o., Areál ZŠ Hostivař, Kozinova 1000, 102 00 Praha 10 nebo můžete zboží donést do našeho značkového obchodu.


Reklamační formulář

Název zboží, případně kód zboží - obojí najdete na daňovém dokladu.


Na dárky, stejně tak na ceny z různých soutěži, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.


Produkt byl úspěšně vložen do tašky
ks
Pokračovat v nákupu
V tašce máte produkty za
Dokončit objednávku Pokračovat v nákupu