Reklamace

Pokud shledáte na zakoupeném zboží vadu, kterou si přejete reklamovat, postupujte dle níže uvedených kroků, které musíte pro uskutečnění reklamace vykonat, abychom vám tento nepříjemný proces co nejvíce usnadnili a urychlili.

Klasická reklamace


Reklamace dodávky zboží

Neúplná nebo neodpovídající zásilka

V případě, že zjistíte že zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá tomu, co jste si objednali, kontaktujte nás, prosím, na e-mail store@salmingstore.cz nebo na tel. čísle 222 999 925Chybu se budeme snažit co nejrychleji napravit.

Poškozená zásilka nebo poškozené zboží v zásilce

Při přebírání zásilky od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte jestli není porušená. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat přímo přepravce, který vám zboží dovezl. Zároveň kontaktujte i nás, pokusíme se vám co nejvíce situaci ulehčit, případně vyřešit.

  • Českou poštou - poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
  • GEISEM - poškození oznamte telefonicky do 3 pracovních dnů na tel. 951 277 777

Reklamaci zboží však též můžete zaslat na e-mail store@salming.cz nebo přiložit vytištěný reklamační formulář k reklamovanému zboží. Adresa pro zaslání reklamovaného zboží je stejná - Salming ČR s.r.o., Areál ZŠ Hostivař, Kozinova 1000, 102 00 Praha 10 nebo můžete zboží donést do našeho značkového obchodu.


Reklamační formulář

Copyright © 2020 SalmingStore.cz

Created by