Pokud shledáte na zakoupeném zboží vadu, kterou si přejete reklamovat, postupujte dle níže uvedených kroků, které musíte pro uskutečnění reklamace vykonat, abychom vám tento nepříjemný proces co nejvíce usnadnili a urychlili.
V případě, že zjistíte že zboží přišlo nekompletní nebo neodpovídá tomu, co jste si objednali, kontaktujte nás, prosím, na e-mail store@salming.cz nebo na tel. čísle (+420) 222 999 925. Chybu se budeme snažit co nejrychleji napravit.
Při přebírání zásilky od přepravce si, prosím, pečlivě zkontrolujte jestli není porušená. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, i přestože je obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti informovat přímo přepravce, který vám zboží dovezl. Zároveň kontaktujte i nás, pokusíme se vám co nejvíce situaci ulehčit, případně vyřešit.
Reklamaci zboží však též můžete zaslat na e-mail store@salming.cz nebo přiložit vytištěný reklamační formulář k reklamovanému zboží. Adresa pro zaslání reklamovaného zboží je stejná - Salming ČR s.r.o., Areál ZŠ Hostivař, Kozinova 1000, 102 00 Praha 10.
V případě reklamace osobně v našem obchodě stačí přinést zboží k nám na prodejnu a reklamaci sepíšete s obsluhou. Pokud si chcete reklamaci na místě urychlit, můžete vyplnit formulář níže a zboží jen zanést na prodejnu.
ⓘ Kompletní informace o reklamaci najdete v obchodních podmínkách
TIP: Automatické předvyplnění formuláře údaji z objednávky. Přihlaste se do svého účtu a v přehledu objednávky klikněte na tlačítko reklamovat. Pro neregistrované objednávky můžete využít přihlášení pomocí čísla objednávky a e-mailu na přehledu objednávky pro neregistrované.
Značkový obchod
Na Strži 63
Praha 4 - Pankrác
Telefon: (+420) 770 612 191
E-mail: praha@salming.cz
pomoc s výběrem, dotazy na zboží a prodejnu
Salming ČR s.r.o.
Kozinova 1000, Praha 10
IČ: 28248457
DIČ: CZ28248457
Telefon: (+420) 222 999 925
E-mail: store@salming.cz
objednávky, reklamace, vrácení či výměna zboží